LG G2 har anlänt!

Nu är den här.

 
 
Efter månader av längtan har LG G2 till sist anlänt, och jag kände mig som ett litet barn på julafton när det var dags att öppna paketet. För att föreviga ögonblicket spelade jag in en unboxing-video för att visa vad som finns inuti förpackningen. Nu väntar några veckor fyllda med spänning där jag ska hårdtesta telefonen och ta reda på om den lever upp till de högt ställda förväntningarna. Jag återkommer självfallet med första intryck inom kort.
 
Är det något speciellt du vill att jag ska testa eller om du har någon fråga eller fundering angående G2 så är du varmt välkommen att lämna en kommentar!
 
Följ mig gärna på Twitter och YouTube!
 
 
Specifikationer för LG G2:
 

OS: Android 4.2.2 Jelly Bean
Skärm: 5.2", Full HD IPS (1080x1920) [424 PPI]
Processor: Qualcomm Snapdragon 800, 2.26GHz Quad-Core
Grafikdel: Adreno 330
RAM: 2GB
Kamera: 13MP, 1080p @ 60fps, OIS
Frontkamera: 2.1MP, 1080p @ 30fps
Lagring: 16/32GB
Batteri: 3000mAh
Datanät: 2G, 3G, 4G, LTE-Advanced

 
 
Nu kör vi!
 
 
 
 
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback